środa, 20 maja 2015

Paznokcie w kolorze letniego nieba - Wibo, Hello Summer, nr.9

Witajcie!








   Przy ostatniej wizycie w Rossmannie w łapki wpadł mi przepiękny lakier do paznokci z nowej, letniej kolekcji Wibo 'Hello Summer". Niesamowity błękit o numerze 9 swoim kolorem, do złudzenia przypominającym słoneczne, letnie niebo, przywołuje wspomnienie wakacyjnej beztroski - morze, plaża, kolorowe zachody słońca...Za każdym razem kiedy na niego patrzę, mam ochotę rezerwować bilet na samolot i lecieć tam, gdzie temperatura nie spada poniżej 25 stopni. W nocy :).

Zaskoczyła mnie jego trwałość, z małymi odpryskami przetrwał aż tydzień, a to u mnie rzadkość. Pojemność 8,5 ml, cena 5,90, pędzelek standardowy. W całej kolekcji dostępnych jest 10 odcieni, które muszę przyznać, baardzo mi się podobają i wątpię, by skończyło się na tym jednym :). Co o nim sądzicie? :)





















Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło,
Kasia.

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :).

Bardzo proszę o niedodawanie linków służących autopromocji w komentarzach, każdy tego typu wpis będzie usuwany.